اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

تزریق بوتاکس و تاثیر آن در جوانسازی پوست

بوتاکس سم حاصل از یک نوع باکتری به نام بوتولینوم است . امروزه این سم برای درمان بیش از 50 نوع بیماری استفاده می شود و کاربرد بسیار وسیعی در زیبایی دارد . به نحوی که تزریق بوتاکس در حال حاضر شایعترین اقدام برای زیبایی در کل دنیاست. بوتاکس باعث ایجاد فلج موقت در عضلات می شود که از این خاصیت آن برای مصاف مختلف درمانی و زیبایی استفاده می گردد.

تزریق بوتاکس رایج ترین اقدام زیبایی و جوانسازی است که امروزه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. علاوه بر رفع چین و چروک پوست، برخی از مشکلات نیز با تزریق بوتاکس رفع یا درمان می‌شوند. در ادامه به سوالاتی در ارتباط با تزریق بوتاکس پاسخ خواهیم داد و مواردی که با این عمل بهبود می‌یابد را معرفی می‌نماییم.

تزریق بوتاکس در اصفهان برای جوانسازی و رفع خطوط صورت و گردن، درمان میگرن، تعریق بیش از حد و ... در کلینیک تزریق ژل و بوتاکس دکتر لادن ناظمی انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

تزریق بوتاکس در چه نواحی بهتر است انجام شود؟

مناسب ترین قسمت برای تزریق بوتاکس opper face یا قسمت بالایی صورت می باشد که با تزریق در نواحی خط اخم و خطوط افقی پیشانی می توان باعث برطرف نمودن خطوط چهره و همینطور پیشگیری از عمیق تر شدن خطوط افرادی که به صورت عادی احساسات خود را از طریق چهره بیان می کنند، شود . علاوه بر این می توان به وسیله تکنیک های مختلف در تزریق ارتفاع ابرو ها را تنظیم نمود . علی الخصوص در مراجعینی که ابروهای قرینه ندارند یا افتادگی پشت پلک دارند؛ با بالاکشیدن ابروها کمک به زیباتر جلوه دادن چهره نمود.

با تزریق در خطوط پنجه کلاغی کناره های چشم نیز می توان چروک های اطراف چشم را از بین برد همچنین می توان با تزریق روی خطوط بینی نیز علاوه بر باریک تر جلوه دادن بینی خطوط روی بینی را نیز از بین برد . می توان برای لیفت صورت ( non surgical face lift ) یا لیفت غیر جراحی از بوتاکس سود برد که با تکنیک های مختلف تزریق این امر حاصل می گردد.

می توان از برای از بین بردن خطوط ریز اطراف لب ( smoker lines ) نیز از این دارو استفاده کرد که چون احتمال بروز عوارض در این نواحی بیشتر است لازم است که به میزان کم و توسط افراد مجرب این کار صورت گیرد .

آیا علاوه بر زیبایی در امور درمانی نیز می توان از بوتاکس استفاده نمود؟

درمان تعریق بیش از حد

شایع ترین مورد غیر زیبایی استفاده از بوتاکس درمان هایپرهیدروزیس یا تعریق بیش از حد می باشد که با تزریق بوتاکس در کف دست ها و پاها و یا زیر بغل می توان از تعریق جلوگیری نمود . این بیماران اغلب دچار کاهش کیفیت زندگی می گردند چرا که تعریق در آنها به سطح احساسات و دما وابسته است .برای درمان سردردهای میگرنی در بسیاری از بیماران دیده شده است که با تزریق بوتاکس کاهش چشمگیری در عود و میزان سردرد به وجود آمده است . در این بیماران بوتاکس با اتساع مویرگ های مغزی کمک به بهبود میگرن می نماید .

دندان قروچه

برای رفع دندان قروچه در بیمارانی که دچار این مشکل هستند می توان از تزریق بوتاکس استفاده کرد . در این افراد با تزریق در عضله مستر و فلج کردن آن می توان از عوارضی همچون سائیدگی دندان ها و حجیم شدن این عضله جلوگیری کرد . دندان قروچه ( Bruxism ) بروکسیم بسیار شایع بوده است و از هر سه نفر حدوداً یک نفر به این مشکل مبتلا ست . لذا تزریق بوتاکس در این موارد بسیار کمک کننده است و نیاز بیمار را از درمان های مشکلی ـ که معمولا بی نتیجه هستند ـ همچون استفاده از night gard ها در طول شب مبرا می نماید .

خطوط گردن

تزریق بوتاکس در ماهیچه پلاتیسما در گردن نیز باعث از بین بردن خطوط برجسته ای که در دو طرف خط وسط گردن به علت افزایش سن بوجود می آیند می شود . با تزریق بوتاکس این عضلات شل می شوند در نتیجه پوست آزاد گردیده و گردن به نظر سفت تر و جوان تر می رسد . در افراد با چانه هلویی شکل نیز می توان با چند تزریق ساده به بهبود فرم چانه و از بین بردن نمای هلویی کمک نمود .

آیا در هر سنی می توان تزریق بوتاکس انجام داد؟

مصرف بوتاکس در خانم ها و آقایانی که سنین بالاتر از 20 سال ( به منظور زیبایی ) مجاز است و بستگی به فرم خطوط چهره و میزان استفاده از عضلات در چهره فرد دارد .در صورت قطع تزریق بوتاکس پوست دچار افتادگی بیش از پیش نخواهد شد و بعد از اتمام مدت اثر دارو عضلات آرام آرام به حالت اول باز خواهند گشت .

مدت اثر بوتاکس چقدر است؟

مدت اثر این دارو بین 3 تا 6 ماه می باشد و پس از آن ترشح استیل کویین مجددا آغاز می شود و عضلات شروع به حرکت می کنند .

تزریق چربی یکی از روشهای رایج و پرطرفدار برای فرم دهی و افزایش حجم در صورت و بدن است. ماندگاری و ایجاد ظاهری مطلوب در تزریق چربی، ارتباط تنگاتنگی با مهارت در تزریق دارد. دکتر لادن ناظمی یکی از پزشکان مجرب و با مهارت بالا است که تزریق چربی در اصفهان توسط ایشان انجام می‌پذیرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :پناهنده [ 1402-06-29 ]
سلام من میخوام افتادگی پلکم از بین بره. نمیدونم که باید جراحی کنم یا میشه با ژل یا بوتاکس هم این کار رو کرد. لطفا راهنمایی بفرمایید.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لبماندگاری ، عوارض، مراقبتها و انواع فیلر لب

فیلر لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم شدن لب ها می گردد و ظاهری برجسته به لب ها می دهد همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند. ... ادامه مطلب

بهترین روشهای رفع خطوط اخم و خنده کدامند؟بهترین روشهای رفع خطوط اخم و خنده کدامند؟

در مواردی که خط اخم و خط خنده بسیار ظریف بوده و یا در اثر خشکی پوست ایجاد شوند می‌توان آن را با داروهای لایه‌بردار و مرطوب‌کننده‌ها برطرف کرد. چروک‌های متوسط را می‌توان با استفاده از انواع لیزرهایی که باعث تحریک کلاژنسازی می‌شوند و همچنین فیلرها درمان کرد ... ادامه مطلب

فیلر یا بوتاکس کدام یک برای رفع چین و چروک پیشانی مناسب هستند؟فیلر یا بوتاکس کدام یک برای رفع چین و چروک پیشانی مناسب هستند؟

چروک پیشانی، فرورفتگی های طبیعی قابل مشاهده در صورت هستند که از بین بردن آنها دشوار است مگر اینکه اقدامات زیبایی مانند تزریق ژل و بوتاکس انجام شود. ... ادامه مطلب