اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مانیکور کردن ناخن های ضعیف

اگر شما به مانیكورها اعتماد دارید كه به شما ناخن هایی با شكل و شمایل زیبا ارایه می دهد ، سخت در اشتباه هستید. پوست خود را تغییر ندهید. این كار میتواند به عفونت ناخن منجر شود. همچنین اطمینان حاصل كنید كه تكنسین ناخن شما تمامی وسایلی را كه استفاده میكند، ضد عفونی كرده باشد. استفاده از وسایل استرلیزه نشده، باعث انتقال عفونتهای ویروسی مانند هپاتیت ب یا زگیل ها میشود.

با اندكی كار كردن روی ناخنهای ضعیف و شكننده، میتوان در جهت محكم كردن آن گام برداشت. نکات زیر میتواند در محافظت از آنها شما را یاری دهد تا ناخنهایتان از آن حالت شكنندگی و سستی خارج شوند.ناخن هایتان را كوتاه ، به شكل مربعی، و در قسمت بالا نسبتا مدور نگه دارید. بعد از هر حمام یا بعد از اینكه دست به مدت پانزده دقیقه در حمام روغن و زیر آب بود ناخنهای شكننده راپیرایش كنید. سپس از مرطوب کننده (کرم) استفاده کنید.

زمانی كه میخواهید بخوابید، با استفاده از كرم، پوست و ناخنهای دست را ماساژ دهید و سپس آن را با دستكش کتانی بپوشانید.از ی; سفت كننده یا مستحكم كننده ناخن استفاده كنید. اما استفاده ازمحصولاتی كه در تركیباتشان سولفو آمید تلوئن (toluene sulfonamide ) یا فرم آلدهید (formaldehyde) به كار برده شده، بپرهیزید. این مواد شیمیایی میتواند باعث قرمزی و سوزش پوست گردد.

از مواد رنگبر (استون) بیشتر از دو بار در ماه استفاده نكنید. به جای آن نحوه براق كردن و آراستن ناخنها را تغییر دهید. زمانی كه شما به یك ماده برای از بین بردن رنگ روی ناخن نیاز دارید، از آن نوع موادی كه در تركیب آن از ماده شیمیایی استون استفاده شده اجتناب كنید كه استفاده از آن باعث خشك شدن ناخنها میشود.

تركها و چاكهای موجود را با چسب ناخن یا پالیش تمیز مرمت كنید.تغییراتی در رژیم غذایی كه به طور فرضی باعث مستحكم كردن ناخن بشود، هیچگونه نتیجهای را به دنبال ندارد.اضافه كردن پروتیین یا كلسیم به رژیم غذایی باعث افزایش استحكام ناخن نمیشود مگر اینكه دارای كمبود پروتیین باشید.و مشابه آن فرو بردن ناخن در ژلاتین هم هیچ تاثیری در استحكام ناخن ندارد.به سادگی میتوان مراقبت از ناخنها را نادیده گرفت اما مراقبت خیلی كم اما اساسی میتواند باعث داشتن ناخنهای سالم برای مدت طولانی شود.

همشهریان گرامی! با مراجعه به کلینیک های پوست می‌توانید از انواع روشهای رفع غبغب در اصفهان، متناسب با شرایط و وضعیت خود بهره مند شوید. در این مراکز با تکنیک های متعددی که اغلب غیر جراحی می‌باشند؛ می‌توانید فرم بهتری به چانه و غبغب خود بدهید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا بالا بردن ابرو با تزریق ژل امکان پذیر است؟آیا بالا بردن ابرو با تزریق ژل امکان پذیر است؟

پرکننده های پوستی، حجم از دست رفته را باز می گرداند و به عنوان پشتیبان، از افتادگی ابرو جلوگیری می کنند و ابرو را به سمت بالا لیفت می دهند. ... ادامه مطلب

بوتاکس دیستون (dyston)بوتاکس دیستون (dyston)

بوتاکس دیستون یک محصول ایرانی است که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طبق آخرین استانداردهای اروپا و آمریکا تولید می‎ شود ... ادامه مطلب

تزریق فیلر خط اخم؛ ماندگاری، مراقبتها، عوارضتزریق فیلر خط اخم؛ ماندگاری، مراقبتها، عوارض

تزریق فیلر یکی از بهترین و مؤثرترین راه ها برای رفع خطوط اخم است که امروزه بسیار مورد استقبال واقع شده است. ... ادامه مطلب