اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

خطوط عرضی ناخن

بیمار کودکی ۱۰ ساله که حدود دو ماه قبل واجد ضایعات تاولی در دست و دهان بوده است که پزشک معالج تشخیص بیماری ویروسی دست ، پا،دهان را برای وی مطرح کرده است.

و اما تشخیص:

در واقع ما با مشکلی از ناخن به نام Beau's lines یا خطوط عرضی ناخن طرفیم که در این مشکل ،قسمت پروگزیمال از دیستال ناخن جدا میشود که در این حالت به نظر بیننده گویا که روی ناخن خط عرضی افتاده است .

علت ایجاد:

این حالت در واقع در واکنش به استرس فیزیکی یا روانی ایجاد میگردد به قسمی که در موقع استرس که در case ما عفونت ویروسی بوده ناخن موقتاً ساخته نشده و دوباره ساختن ناخن طبیعی میگردد. این چند روز توقف رشد منجر به دو تکه شدن ناخن و ایجاد خطوط عرضی در آن میشود. موقعیت فوق بسیار شایع است علی الخصوص در بچه ها .
بارها با والدینی مواجه بوده ام که با اضطراب زیاد برای این مشکل مراجعه کرده بودند چرا که فکر می کردند کودکشان مبتلا به قارچ ناخن یا مشکل مهمی در ناخن شده اند

نکته خیلی مهم این است که این حالت خود محدود شونده و گذراست و فقط باید به والدین اطمینان خاطر داد که به زودی با رشد ناخن و جایگزین شدن کامل قسمت پروگزیمال ناخن ناخن بدون هیچ عارضه ای به شکل قبل بر میگردد.

تزریق بوتاکس از جمله پرکاربردترین اقدامات جوانسازی قابل انجام در مراکز تخصصی پوست است. با این روش، می‌توان در زمانی کوتاه و با حداقل هزینه، به رفع بسیاری از خطوط و چین و چروکهای پوست پرداخت. توصیه می‌شود برای تزریق بوتاکس حتماً به مراکز معتبر و مجاز تحت نظر پزشک مراجعه نموده، با این کار هم از نتایج مطلوب برخوردار شوید و هم از عوارض غیر معمول این روش رهایی یابید. کلینیک دکتر لادن ناظمی با سالها تجربه در این زمینه و در محیطی آرام و منطبق بر معیارهای کنونی، آماده خدمت رسانی به متقاضیان جوانسازی با تزریق بوتاکس در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :کریمی [ 1402-06-12 ]
منم این خط ها رو روی ناخنم دارم و دیگه عادت کردم بهشون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه انجام لیزر موهای زائدنحوه انجام لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای زاید بدن تبدیل شده است و در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزايش زیادی داشته است که باعث خلاص شدن از سالن های اپیلاسیون ، تیغ ، مومک ، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی می شود ... ادامه مطلب

کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهتر است؟کدام دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد صورت بهتر است؟

امروزه لیزر موهای زائد به عنوان بهترین روش از بین بردن موهای زائد صورت و بدن، شناخته می شود. ... ادامه مطلب

مزووایت صورت یا کرم پودر دائمیمزووایت صورت یا کرم پودر دائمی

مزو وایت صورت یا کرم پودر دائمی روشی کم عارضه برای داشتن پوستی روشن‌تر و خوش رنگ تر می‌باشد. مزو وایت برای افرادی با رنگ پوست تیره مناسب است. همچنین از این روش برای کاهش کک و مک، لک، تیرگی دور چشم، تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و لک های پیری، رفع تیرگی زیر بغل، بیکینی، پشت آرنج و زانوها استفاده می‌شود ... ادامه مطلب