اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

خال آبی و خال آتیپیک

بلو نووس یا خال آبی معمولا اکتسابی است و در دوران کودکی یا نوجوانی ظاهر می شود. به صورت نادر ممکن است مادرزادی باشد و معمولا از نوع با ریسک بالا است.شایعترین مکان این خال در پشت دست و پا و صورت و اسکالپ است ولی گاهی در مناطق دیگر بدن نیز یافت می شود.به صورت یک پاپول گنبدی شکل آبی سیاه یا آبی خاکستری دیده می شود. چندین نوع خال آبی گزارش شده است که تشخیص آنها تخصصی و گاهی نیازمند بیوپسی و تایید پاتولوژی می باشد.

خال از جمله ضایعات پوستی است که گاهی از لحاظ زیبایی و در مواردی هم به لحاظ درمانی نیاز به برداشت آن وجود دارد. شما برای برداشت انواع خال در اصفهان، می‌توانید به مطب دکتر لاددن ناظمی مراجعه نموده و با بکارگیری مناسب ترین روش اقدام به برداشت خال نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240913 تماس حاصل فرمایید.

بلو نووس های زیر یک سانتی متری که آتیپی ندارند و تغییر اخیر نداشته اند ریسک بدخیمی اندکی دارند و فقط نیازمند فالوآپ هستند ولی اگر سایز آنها بزرگتر از یک سانتی متر باشد و جزو غیر معمول داشته باشد نیازمند جراحی با حاشیه ی امن است.

خال آتیپیک

خال آتیپیک یا دیسپلاستیک به خال هایی تلقی می شود که از نظر بالینی متفاوت با خال های معمولی هستند. غیر قرینه و چند رنگ هستند دارای حاشیه ی نامنظم هستند و ممکن است کوچک یا یزرگ باشند. هرچه قدر سایز این نوع خال بیشتر باشد احتمال آتیپیک بودن آن بیشتر است.

معمولا در پشت تنه یافت میشوند و اگر متعدد باشند باید سندرم خال دیسپلاستیک را در نظر داشت.از آنجا که خال آتیپیک ممکن است دچار تغییرات بدخیمی شود نیازمند توجه ویژه ایست و باید حتما در صورت امکان برداشته شوند یا به به مدت طولانی تحت نظر گرفته شوند.

یکی از روشهای مقرون به صرفه، موثر و کم عارضه برای بهبود پوست و مو، مزوتراپی می‌باشد. شما می‌توانید تزریق مزوتراپی در اصفهان را با مراجعه به مراکز مجاز و معتبر پوست و مو این شهر تجربه نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رضا کریمی زاده [ 1402-06-29 ]
بادرود ،آیا هر خال نامتقارن و حتی کوچکتر از ۶ میلی متر با رنگ قهوه ای روشن می تونه سرطانی باشه ؟ یا می تونه خال معمولی هم باشه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کات گونه با تزریق فیلرکات گونه با تزریق فیلر

برجستگی گونه به طور قابل توجهی به زیبایی طبیعی صورت ما می‌‌ افزاید. از طریق تزریق فیلر می‌ توان به شکل موفقیت‌ آمیزی جهت این حجم دهی بهره برد. ... ادامه مطلب

نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟نحوه تزریق ژل خط اخم چگونه است؟

استفاده از ژل در منطقه بین دو ابرو و محل خط اخم بسیار موثر و در عین حال نیازمند دقت زیادی است. یکی از دلایلی که تزریق ژل خط اخم را محبوب کرده است ناتوانی دیگر روش ها مثل بوتاکس است ... ادامه مطلب

کاربرد تزریق آنزیم لب چیست؟کاربرد تزریق آنزیم لب چیست؟

بهترین و مؤثرترین راه برای اصلاح فرم لب، تزریق ژل لب است‌. ژل های لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت کننده و پرکننده بافت نر ... ادامه مطلب