اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

هایفوتراپی چیست ؟

روش هایفوتراپی ٬جدیدترین تکنولوژی جوانسازی لیفت صورت و گردن ( بدون جراحی ) است. که فقط در یک جلسه ( یک ساعته ) راحت و ( بدون درد و عارضه ) انجام میشود. و بلافاصله شخص میتواند به سر کار روزانه خود برگردد.هایفوتراپی روشی بدون خطرو کاملاً ایمن بوده و مورد تایید FDA آمریکا است. که اثرات آن در همان جلسه بلافاصله قابل دیدن است. و نتایج آن بدون بازگشت و ماندگار است.

مدت ماندگاری هایفو

تا ۲ سال است.

هایفوتراپی در اصفهان توسط دکتر لادن ناظمی پزشک پوست مو و لیزر انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

نتایج هایفو

مزایای هایفو

مهمترین ویژگی هایفوتراپی

مهمترین ویژگی هایفوتراپی این است که سطح پوست کاملاً سالم و بدون آسیب (دست نخورده) باقی میماند. پس نیازی به استراحت نداشته و بلافاصله شخص میتواند به ادامه فعالیت و کارهای روزانهاش بپردازد.

نحوه انجام هایفوتراپی چگونه است ؟

هایفو گونه و صورت به راحتی در یک جلسه کوتاه (۱ ساعته) مانند دستگاه سونوگرافی روی پوست کشیده میشود و بلافاصله بعد از آن شخص به سر کارهای روزانه خود میرود. (بدون آسیب به سطح پوست)

زمان مشاهده نتایج هایفو

بلافاصله (در آینه) نتایج هایفو قابل رویت است

تزریق چربی یکی از روشهای رایج و پرطرفدار برای فرم دهی و افزایش حجم در صورت و بدن است. ماندگاری و ایجاد ظاهری مطلوب در تزریق چربی، ارتباط تنگاتنگی با مهارت در تزریق دارد. دکتر لادن ناظمی یکی از پزشکان مجرب و با مهارت بالا است که تزریق چربی در اصفهان توسط ایشان انجام می‌پذیرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شکوفه [ 1402-06-29 ]
سلام من ۵روزی میشه هایفو کردم اصلنم هیچ دردی یا حسی نداشتم پوستم خیلی خوب شده ممنونم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد هایفوتراپی چیست؟کاربرد هایفوتراپی چیست؟

دستگاه هایفو با استفاده از امواج متمرکز فراصوت لایه‌ای از پوست که در زیر لایه‌ی سطحی قرار دارد را مورد هدف قرار داده و به آن انرژی وارد می‌کند. انرژی امواج فراصوت باعث می‌شود که دمای این لایه به سرعت افزایش یابد ... ادامه مطلب

جوانسازی با تزریق ژل چگونه است؟جوانسازی با تزریق ژل چگونه است؟

تزریق ژل یک عمل زیبایی است که مانند جادویی برای کاهش چین و چروک پوست صورت و سایر علائم پیری عمل می‌کند. این عمل باعث می‌شود چهره حجم بگیرد و درخشش و طراوت خود را دوباره به دست آورد ... ادامه مطلب

تزریق ژل حجم دهنده است یا جوانساز؟تزریق ژل حجم دهنده است یا جوانساز؟

فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. از تزریق فیلرهای پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده کرد ... ادامه مطلب