اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

کوچک کردن بینی بدون جراحی با پلکسر

پلکسر بینی روشی مقرون به صرفه و غیر تهاجمی است که برای ایجاد فرم بهتر و کوچک کردن برخی از بینی‌ها، کاربرد دارد. در این روش با استفاده از دستگاه پلکسر بدون برش و بخیه، مجموعه‌ای از نقاط کوچک شبیه به سوختگی سطحی روی بینی ایجاد می‌شود. در ادامه این مطلب به پلکسر بینی و تاثیر آن خواهیم پرداخت و انواع کاربردهای پلاسماجت را معرفی خواهیم نمود.

پلکسر بینی جزو خدماتی است که در کلینیک دکتر لادن ناظمی در اصفهان، با بهره گیری از کادری مجرب، در محیطی آرامش بخش قابل انجام می‌باشد. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

بینی‌هایی که پلکسر برای آنها مناسب است

پلکسر روشی است که در بینی‌های گوشتی کاربرد دارد. در این روش هوای بین سوزن دستگاه و پوست، به صورت جت پلاسمايي با بینی برخورد کرده و پوست را تصعید می‌کند؛ که این کار باعث جمع شدن پوست و آب شدن چربی بینی می‌گردد. روش کار دستگاه پلاسما جت یا پلکسر بینی به شکلی است که برای کوچک کردن بینی‌های گوشتی مفید است. این روش در کوچک کردن و فرم دهی بینی‌های استخوانی یا غضروفی تاثیری ندارد.

کاربرد پلکسر یا پلاسما جت

پلکسر یا پلاسماجت روشی است که امروزه کاربردهای فراوانی در جوانسازی و رفع بسیاری از مشکلات پوستی دارد. برخی از کاربردهای پلکسر عبارتند از:


روش انجام پلکسر بینی

برای شروع پلاسما جت بینی، ابتدا پوست بینی به طور کامل تمیز شده و از پمادهای بی حسی استفاده می‌شود. در این روش از تأثیر پلاسما بر روی بافت پوست استفاده می‌شود. این تکنیک غیر تهاجمی، بدون استفاده از تیغ و ایجاد برش روی بینی‌های گوشتی عمل می‌کند و با برخورد پلاسما به سطح پوست و بافت چربی بینی، به دلیل دمای زیاد پلاسما و فشار کم آن لایه چربی اضافه روی بینی را آب می‌کند. در طی این فرآیند، پلاسما روی سطح بینی به طور نقطه به نقطه اثر می‌کند.

مزایای پلکسر بینی

پلکسر نسبت به بسیاری از شیوه‌هایی که کاربرد مشابه دارند، به ویژه جراحی‌ها، هم مقرون به صرفه‌تراست و هم نیاز به مراقبتهای خاص و طی دوران نقاهت دشوار ندارد. این روش بدون ایجاد برش و بخیه انجام می‌شود و زمان مختص به هر جلسه کمتر از یک ساعت است. شما بالافاصله پس از پلکسر بینی، می‌توانید به کار و زندگی روزمره خود ادامه داده و مشکلی احساس نکنید. احساس درد نیز در این روش بسیار جزئی بوده و حتی می‌توان گفت در بیشتر افراد حس نمی‌شود.

مراقبتهای پس از پلکسر بینی

بعد از پلکسر بینی، اقدامات مراقبتی که انجام آنها توسط پزشک توصیه خواهد شد، نقشی اساسی در ایجاد بهترین نتایح دارد. برخی از این اقدامات عبارتند از:

هزینه پلکسر بینی در اصفهان

تعیین هزینه و قیمت دقیق برای انجام اعمال زیبایی از جمله پلکسر بینی، امکان پذیر نمی‌باشد؛ برای اطلاع از هزینه‌های این عمل، می‌توانید با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس بگیرید تا هم از مناسب بودن این روش برای خود، و هم از هزینه‌های پلکسر بینی مطلع گردید. البته لازم به ذکر است برای استفاده از این روش یا روشهای دیگر جوانسازی و زیبایی پوست، ابتدا بررسی‌های لازم را هم از لحاظ قیمت و هم از نظر کیفیت کار، به عمل آورید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مرکز را برای انجام این خدمات انتخاب نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

نظرات کاربران درباره این مطلب :تارا زهیری [ 1402-07-18 ]
من بینی بزرگی دارم و میتونم با پلکسر بینیم رو کوچک کنم میترسم از جراحی بینی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
رینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینیرینوپلاستی غیر جراحی با پلکسر بینی

کوچک کردن بینی با پلکسر یا پلاسماجت یکی از روشهای جدید در زیبایی بینی بدون عمل جراحی است. دستگاه پلکسر از دستگاه های مورد استفاده در فرم دهی بینی است ... ادامه مطلب

بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟بهترین روشهای درمان خط اخم عمیق چیست؟

به خطوط عمودی که بین دو ابرو وجود دارند، خط اخم گفته می شود. در واقع خط اخم ممکن است در هر سنی به وجود بیاید و نمی توان گفت که تنها افزایش سن، باعث ای ... ادامه مطلب

آیا بعد از تزریق ژل باید انتی بیوتیک خورد؟آیا بعد از تزریق ژل باید انتی بیوتیک خورد؟

ژل لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم تر شدن لب ها می شود و ظاهری برجسته به لب ها می بخشد، همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می کند ... ادامه مطلب