اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لیفت پلک بدون جراحی چگونه انجام میشود

لیفت پلک با پلاسما جت، نسل جدیدی از درمان‌های لیفت پوست پلک است که در جهت افزایش تولید کلاژن حرکت می‌کند. در لیفت پلک با پلاسما جت از تکنولوژی نوینی استفاده می‌شود که مبتنی بر تخلیه الکتریکی است. تخلیه پلاسما از طریق برقراری ولتاژ بالا و در عین حال ایمن، بین سر دستگاه و ناحیه درمان تولید می‌شود. تخلیه پلاسما به دلیل عرض بسیار کم، برای درمان ناحیه دور چشم (بلفاروپلاستی غیر جراحی پلک) مناسب است.

پلاسما حالت چهارم ماده پس از جامد، مایع و گاز است. پلاسما می‌تواند باعث تولید و انقباض قابل ملاحظه کلاژن در پوست نواحی شود که پزشکان در گذشته قادر نبودند، آنها را به نحو موثر و مطلوب بدون جراحی درمان کنند. در ادامه این مطلب با ما باشید تا لیفت پلک بدون جراحی را به شما معرفی کرده و شما را با مزایا و عوارض آن آشنا سازیم.

در کلینیک دکتر لادن ناظمی،لیفت غیر جراحی پلک در اصفهان انجام می‌شود. در این روش با استفاده از پلاسما جت که فن آوری نوینی در علم پزشکی است، بلفاروپلاستی غیر جراحی قابل انجام می‌باشد. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

پلاسما جت دقیقا چیست؟

پلاسما جت روشی برای از بین بردن افتادگی و پیری پلک است که بدون جراحی، برش و بخیه می‌تواند جوانسازی پلک را انجام دهد. این خدمت برای افرادی مناسب است که به هر دلیلی تمایلی به جراحی پلک ندارند، یا قبلا جراحی انجام داده‌اند ولی هنوز به نتیجه مناسب نرسیده اند و می خواهند بدون بیهوشی و طی دوران نقاهت پس از جراحی، پلک هایی جوان و زیبایی داشته باشند. برای این کار می‌توان یکی از تازه ترین تکنولوژی های روز دنیا که برای زیبایی کاربرد دارد را مورد استفاده قرار داد و سبب جوانسازی نواحی مختلفی از پوست به ویژه پلک شد.

در این روش نقاط ریز کنار هم به وسیله پلاسماجت سوزانده میشود. البته تنها سطحی ترین لایه پوست آسیب می‌بیند و درنتیجه اسکار به جا نمیگذارد ولی درعین حال به دلیل تبخیر قسمتهایی از لایه های عمقی، پوست جمع تر خواهد شد در نتیجه پس از یک هفته که پوست بازسازی گردید، افتادگی پوست پلک از بین می‌رود و جوانسازی در این ناحیه رخ می‌دهد. ضمن اینکه خطوط و چین و چروک‌های اطراف چشم نیز با این روش به خوبی رفع خواهند شد.

زمان مورد نیاز برای لیفت پلک با پلکسر

همه مراحل این روش درمانی، کمتر از 30 دقیقه به طول می‌انجامد.

تعداد جلسات لیفت پلک با پلاسما جت (بلفاروپلاستی بدون جراحی)

معمولاً برطبق نوع احتیاج پوست و جنس هر پوست جلسات بین سه تا چهار نوبت و با فواصل یک تا دو ماه تکرار می‌شود.

مزایای استفاده از پلکسر در لیفت پلک

عوارض لیفت پلک بدون جراحی

هر اقدام پزشکی در کنار مزایا عوارضی هم خواهد داشت که این عوارض از فردی به فرد دیگر ممکن است متغیر باشد. اگر می خواهید از پلاسماجت برای لیفت پلک استفاده کنید، حتما از یک پزشک حاذق و مجرب برای انجام آن کمک بگیرید. هرچه کار با مهارت بیشتر و دقت بالاتری انجام شود، عوارض کمتری خواهد داشت. در غیر این صورت ممکن است مشکلات جدی و عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. عوارض قابل پیش بینی پلاسما جت عبارتند از:

در کل می توان گفت عوارض این روش نسبت به روشهای دیگر لیفت پلک مانند جراحی، بسیار کمتر بوده و موقتی است. التهاب و زخم هایی که بر روی پوست ایجاد می شوند در عرض 7 تا 10 روز بهبود می یابند و فرد می تواند به راحتی به فعالیت های روزانه خود بپردازد.

تزریق ژل یکی از روشهای افزایش حجم و فرم دهی صورت و بدن است که اگر با استفاده از فیلرهای مرغوب انجام شود و توسط پزشک متبحر تزریق گردد، می‌تواند نتایج بسیار شگفت انگیزی در پی داشته باشد. به همین جهت توصیه می‌کنیم، حتما برای این عمل به مراکز معتبر و کلینیک های مجاز مراجعه نمایید و قبل از تزریق، از مشخصات فیلری که قرار است مورد استفاده قرار گیرد آگاه شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شبنم [ 1402-07-18 ]
سلام خانم دکتر لیفت پلک با نخ امکان پذیر هست یا نه ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تکنیک تزریق ژل لب مدل روسیتکنیک تزریق ژل لب مدل روسی

مدل های مختلفی برای تزریق ژل یا فیلر لب وجود دارد که یکی از آنها مدل جذاب تزریق ژل لب روسی است. در این روش تمرکز بر لب بلا است. در واقع در لب مدل روسی قد لب بالا افزایش می‌یابد و فرم لب از حالت یکنواختی خارج می‌شود ... ادامه مطلب

دلایل ریزش ابروها و راهکارهای پیشگیری و درمان آندلایل ریزش ابروها و راهکارهای پیشگیری و درمان آن

در روند درمان ریزش ابرو، مرحله اول، تشخیص درست علت ریزش است که باید پیش از درمان ریزش ابرو انجام شود. ... ادامه مطلب

مزایای استفاده از لیزر برای درمان کک و مکمزایای استفاده از لیزر برای درمان کک و مک

کک و مک عبارتند از یک خال یا لکه تیره رنگ که بر روی پوست به وجود می‌آید و بیشتر در پوست صورت، سینه، جلوی بازوها و پشت دست‌ها دیده می‌شود.کک و مک به صورت لکه‌های کوچک قهوه‌ای رنگ یا برنزه‌ای است که در افراد دارای پوست روشن و موی بلوند یا قرمز و چشم‌های آبی، سبز یا خاکستری به وجود می‌ آید ... ادامه مطلب