اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

مزایا و معایب لیزر موهای زائد

برخلاف روشهای مرسوم و ناکارآمدی مانند تراشیدن موهای زائد، بند انداختن، استفاده از موم، کرم‌ها و اسپری‌های موبر، بارزترین دلیلی که می‌شود برای استفاده از لیزر موهای زائد بدن مورد بررسی قرار داد، صرف مبلغی مشخص، طی بازه‌ زمانی معینی است که یکبار برای همیشه اتفاق می‌افتد.
لیزر موهای زائد می‌تواند به‌جای استفاده مداوم از روشهای موقتی در رفع موهای زائد بدن، به یک باره تمامی موهای زائد در نواحی مختلف بدن را، تنها ظرف چند جلسه از بین ببرد. لیزر موهای زائد روشی مقرون به صرفه، ایمن و بسیار موثر است که تا 90 درصد از موهای زائد نواحی تحت لیزر را از بین می‌برد و پوستی صاف، لطیف و عاری از هرگونه عارضه پوستی را به شما هدیه می‌کند. در ادامه این مطلب به مزایا و معایب لیزر موهای زائد بدن خواهیم پرداخت.

در کلینیک پوست و لیزر دکتر لادن ناظمی با مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه‌ها، و دانش و تجربه کادر درمانی، می‌توانید در زمانی محدود و بدون عوارض، به رفع موهای زائد خود در اصفهان بپردازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر موهای زائد

مسلما آن چیزی که باعث محبوبیت لیزر موهای زائد در بین سایر روش های حذف مو شده است مزایای زیاد آن می باشد. مهمترین مزایای لیزر موهای زائد شامل موارد زیر هستند:
1- درست است که با استفاده از لیزر موهای زائد برای همیشه از رویش موهای خود راحت نمی شوید اما این روش یکی از بهترین روشهایی است که سرعت رشد مو را بسیار کاهش می دهد و در مقایسه با سایر روش ها تاثیر بیشتری بر کم شدن حجم موهای زائد دارد.
2- درد ناشی از لیزر بسیار کم است و نباید از این بابت نگرانی داشته باشید. در واقع درد آن در محدوده بین ژیلت و اپیلاسیون قرار می گیرد. البته قبل و بعد از لیزر از بی حس کننده هایی مانند یخ استفاده می شود تا درد ناشی از آن کمتر شود. معمولا این درد با گذشت تعداد جلسات کمتر می شود.
3- از مزایای لیزر موهای زائد می توان به این نکته اشاره کرد که لیزر موهای زائد برای تمام نقاط بدن قابل استفاده است و به راحتی می توانید حتی نقاط غیر قابل دسترس را لیزر کنید. بنابراین هیچ گونه محدودیتی ندارد و به سهولت قسمت های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.

معایب لیزر موهای زائد

مسلما این روش در کنار مزایای زیادی که دارد دارای معایبی هم هست. مهمترین معایب لیزر موهای زائد به شرح زیر هستند:
1- برای اینکه از این روش نتیجه مطلوب بگیرید باید روند کامل آن را طی کنید. معمولا بین هر جلسه تقریبا 6 هفته زمان می گذرد. البته این مدت در برخی موارد تغییر می کند.
2- یکی دیگر از معایب این روش هزینه زیاد آن در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد است. اما همانطور که گفتیم این روش هم دوام بیشتری دارد و هم کیفیت آن بیشتر است.
3- همانطور که قبلا هم گفتیم آن چیزی که باعث تاثیر بیشتر لیزر می شود تفاوت بین رنگ مو و پوست بدن است به همین دلیل است که لیزر معمولا برای موهای تیره تر و پوست های روشن تر عملکرد بهتری دارد. تشخیص موها برای کسانی که پوست تیره دارند کمی دشوار است به همین دلیل ممکن است موفقیت این روش کمی کمتر باشد.
4- یکی از مهمترین نکاتی که درباره لیزر موهای زائد باید به آن توجه کرد کلینیک مورد نظر است اگر این کار در کلینیک های غیر معتبر و توسط تکنسین های بی تجربه صورت گیرد می تواند منجر به مشکلات پوستی و یا ایجاد زخم روی پوست شود. بنابراین حتما در انتخاب مرکز لیزر خود دقت کنید تا بهترین مرکز لیزر موهای زائد را انتخاب نمایید و با قیمت و هزینه مناسب بتوانید لیزر موهای زائد را انجام دهید. کسانی که کار لیزر را انجام می دهند حتما باید آموزش های مربوطه را دیده باشند.

در کلینیک دکتر لادن ناظمی می‌توانید از انواع روشهای رفع غبغب در اصفهان، متناسب با شرایط و وضعیت خود بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :الناز قاسمی [ 1402-07-18 ]
من پوست تیره ایی دارم و صورتم خیلی مو داره برای پوست های تیره لیزر مو زائد مناسبه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نتایج سابسیژن چه زمانی مشخص می شود و چقدر دوام دارد؟نتایج سابسیژن چه زمانی مشخص می شود و چقدر دوام دارد؟

سابسیژن روشی به نسبت جدید است که در درمان های جوانسازی، آکنه، انواع اسکار و ضایعات آبله مرغان استفاده می شود. ... ادامه مطلب

نکات مهم در تزریق فیلر چانهنکات مهم در تزریق فیلر چانه

یکی از روشهای زیبایی نسبتاً متداول، تزریق فیلر به چانه است که جزو امن ترین راه‌ها برای دستیابی سریع و آسان به یک چانه برجسته‌تر و زیباتر می‌باشد ... ادامه مطلب

فیلر مو چیست و چه مزایایی دارد؟فیلر مو چیست و چه مزایایی دارد؟

هیر فیلر در واقع یک روش درمانی بسیار موثر برای افرادی است که موهای نازک و در حال ریزش دارند و یا اخیراً دچار ریزش مو شده اند. هیر فیلر به صورت تزریقی انجام می‌شود و با استفاده از این روش، شاهد بازگشت موها و پرپشت شدن مو خواهید بود ... ادامه مطلب