اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

آیا تغییر رنگ پوست با لیزر امکان پذیر است؟

رنگ پوست یکی از فاکتورهای تعیین کننده زیبایی است و بدون تردید، زیبایی پوست بر زیبایی چهره و بدن تأثیر زیادی دارد. منظور از پوست زیبا، پوستی روشن و شفاف است که اثری از تیرگی در آن نمی ‌بینید.گاهی اوقات به دلایل مختلف، پوست، روشنی خود را از دست می‌دهد و دچار تیرگی می‌شود. امروزه لیزرها برای درمان هر مشکلی کارآمد هستند و در زمینه روشن سازی پوست نیز بسیار مؤثر واقع شدند.

آنچه در این مطلب میخوانید

سفید کردن پوست با استفاده از لیزر روشی است که در آن پرتوهای متمرکز نور برای از بین بردن پوست ناهموار، نامطلوب یا آسیب دیده استفاده می‌شود و رشد سلول‌های پوستی جدید تحریک می‌گردد، به طوری که پوستی روشن تر در فرد ایجاد می‌شود. لیزر با از بین بردن لایه بیرونی پوست و تجزیه قسمتی از ملانین به ذرات میکروسکوپی موجب روشن‌تر شدن پوست می‌شود.

مزایای لیزر روشن سازی پوست

نحوه روشن سازی پوست با لیزر

ابتدا در ناحیه تحت درمان، بی حسی موضعی اعمال می‌شود. همچنین کولینگ دستگاه نیز درد و احساس گرما را به حداقل می‌رساند. سپس پالس‌های لیزر در ناحیه مد نظر تابیده می‌شود.

آمادگی های قبل از لیزر روشن سازی پوست

بیمار باید پزشک را در جریان سوابق بیماری و یا داروهای مصرفی خود قرار دهد و پزشک نیز باید بیمار را در جریان تمامی ریسک های انجام لیزر و مراقبت های مورد نیاز در طی مراحل درمان قرار بدهد. بهتر است مصرف سیگار را از ۱۰ تا ۱۴ روز قبل از انجام لیزر قطع نموده و در صورتی که پوست نواحی تحت درمان دچار زخم و یا تبخال گردیده است تا زمان بهبودی کامل انجام لیزر را به تعویق بیاندازید.

لیزر روشن کننده پوست

مراقبتهای پس از لیزر روشن کننده پوست

  1. مراقبت از پوست حساس: پس از جلسه لیزر، پوست شما حساس خواهد بود. برخی از علائم معمولی شامل قرمزی، تورم و درد ممکن است ظاهر شود. پوست خود را دستکاری نکنید و از محصولات آرایشی تحریک‌کننده خودداری کنید.
  2. استفاده از کمپرس سرد: برخی از پزشکان پوست را با یک کمپرس سرد خنک می‌کنند تا از تورم و درد جلوگیری کنند. همچنین می‌توانید از کمپرس های سرد در منزل استفاده کنید.
  3. محافظت از آفتاب: پوست پس از لیزر حساس به نور آفتاب خواهد بود، بنابراین حتماً از محافظت‌کننده‌های خورشیدی با SPF بالا استفاده کنید و از تابش مستقیم آفتاب دور باشید.
  4. عدم استفاده از آرایش: پس از جلسه لیزر، بهتر است تا پوست کاملاً بهبود پیدا کند. از استفاده از لوازم آرایشی خودداری کنید.
  5. جلوگیری از تحریک‌کننده‌ها: پوست حساس به تحریک‌کننده‌ها می‌شود، بنابراین از عواملی مانند آب گرم حمام، سونا و استفاده از محصولات پوستی حاوی عطر و الکل خودداری کنید.

کاندیدای نامناسب لیزر روشن کننده پوست

لیزر درمانی برای افرادی که:

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

انتظارات از روشن سازی پوست با لیزر

در روزهای اول بعد از هر جلسه لایه های مرده پوست از بین می روند و لایه های جدید جایگزین می گردند. جلسات لیزر در فواصل زمانی مشخص انجام می گردد و بعد از هر جلسه تیرگی پوست کمتر می شود. هنگامی که جلسات درمانی خود را انجام دادید، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج شما چندین سال به طول انجامد. با این حال، نتایج دائمی نیستند و ممکن است لازم باشد روال را در برخی موارد تکرار کنید.

آیا روشن کردن پوست با لیزر عوارض و مضراتی دارد؟

از عوارض لیزر می‌توان به احساس سوزش، سوختگی، قرمزی و خشکی پوست اشاره کرد. در موارد نادر دیده شده که بیماران، خشکی پوست شدید را تجربه کرده‌اند و بعد از انجام لیزر، جای زخم در صورتشان مانده است، البته برای مدت کوتاهی. تمامی این‌ها بستگی به تجربه و تخصص پزشک دارد.

قیمت لیزر برای سفید شدن پوست

هزینه جلسات لیزر به عوامل مختلفی مانند تعرفه های کلینیک، تخصص پزشک، تجهیزات و دستگاه مصرفی، نواحی تحت درمان و … بستگی دارد.

تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان از جمله اقداماتی است که با استفاده از بهترین برندها در کلینیک دکتر لادن ناظمی انجام می شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان چین و چروک صورت با تزریق چربیدرمان چین و چروک صورت با تزریق چربی

تزریق چربی روشی سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن و بیهوشی می‌باشد. در این عمل با استفاده از چربی بدن خود شما، و تزریق این چربی به نقاطی که نیاز به افزایش حجم و جوانسازی دارند؛ پوستی جوانتر و شاداب تر می‌یابید ... ادامه مطلب

چه عواملی باعث تخریب کلاژن می شوند؟چه عواملی باعث تخریب کلاژن می شوند؟

کلاژن فراوان‌ترین پروتئین بدن ما و یکی از مواد اصلی تشکیل‌دهنده‌ی استخوان، ماهیچه‌ها، غضروف‌ها، تاندون‌ها و پوست است. همچنین در بخش‌های دیگر بدن ازجمله رگ‌ها، قرنیه‌ی چشم و دندان‌ها یافت می‌شود ... ادامه مطلب

همه چیز درباره تزریق ژل الانسههمه چیز درباره تزریق ژل الانسه

الانسه محصولی از نسل جدید فیلرها می باشد که در قدرت ماندگاری بی رقیب است. این فیلر، پوستی طبیعی و فوق العاده زیبا را به شما هدیه خواهد داد و جوانی را به شما باز می گرداند. ژل استثنایی الانسه، نیاز همه افراد به داشتن یک پوست شاداب و چهره جذاب را برآورده ساخته است ... ادامه مطلب