اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

آیا بعد از تزریق ژل باید انتی بیوتیک خورد؟

لب یکی از مهم ترین اعضای صورت است که نقش مهمی در زیبا سازی چهره شما دارد، به همین دلیل افراد به دنبال ایجاد تغییراتی جهت بهبود زیبایی لب های خود هستند. امروزه با استفاده از تکنیک های زیبایی نظیر تزریق ژل لب به راحتی می توان با بهبود ساختار ظاهری لب ها، ضمن کنترل کامل بر میزان تغییر شکل لب، در کمترین زمان ممکن به فرم دلخواه رسید. ژل لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم‌تر شدن لب‌ها می‌شود و ظاهری برجسته به لب‌ها می‌بخشد، همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می‌کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

یکی از عوارض ژل لب، عفونت است که شایع‌ترین نوع آن، عفونت باکتریایی است؛ اما ممکن است عفونت‌های قارچی یا ویروسی نیز بروز کنند. بهترین درمان این مشکلات، آنتی‌بیوتیک خوراکی است. مصرف آنتی بیوتیک یکی از تکنیک‎های درمان عفونت لب بعد از تزریق ژل است که حتماً باید تحت نظر پزشک مصرف شود. آنتی بیوتیک ها دسته ای از داروهای مؤثر هستند که به منظور کنترل و درمان عفونت های باکتریایی استفاده می شوند. این داروها به تخریب و یا مهار رشد باکتری ها کمک می کنند و بهبود سریع تر فرایند التیام را تسهیل می کنند.

آنتی بیوتیک بعد از تزریق ژل

علت عفونت لب بعد از تزریق ژل

یکی از عوارضی که ممکن است بعد از تزریق ژل در لب بروز پیدا کند، عفونت در این ناحیه است. ایجاد این عفونت دلایل مختلفی دارد که باید علت عفونت لب بعد از تزریق ژل را بررسی کرد. برخی از مهم‌ترین آنها به شرح زیر است:

علائم عفونت لب بعد از تزریق ژل

علائم عفونت تزریق ژل لب شامل موارد زیر است:

چرا بعد از تزریق ژل لب باید آنتی بیوتیک خورد؟

پس از انجام تزریق ژل به لب ها، ممکن است در برخی موارد در نقاط تزریق، عفونت های باکتریایی ایجاد شود. در این شرایط، مصرف آنتی بیوتیک توسط پزشک معالج می تواند بهبود سریع تر علائم عفونت را داشته باشد و از ایجاد مشکلات جدی تر جلوگیری کند.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

موعد و مدت زمان مصرف آنتی بیوتیک

مصرف آنتی بیوتیک پس از تزریق ژل به لب ها معمولاً بر اساس تشخیص پزشک انجام می شود. مدت زمان و موعد مصرف آنتی بیوتیک به ویژگی های فردی و شرایط جراحی بستگی دارد. پزشک شما ممکن است توصیه کند که آنتی بیوتیک ها را بلافاصله پس از تزریق ژل یا در مدت زمان خاصی پس از آن مصرف کنید. مهمترین نکته این است که تمام دستورات و توصیه های پزشک را رعایت کنید و هرگز داروهای آنتی بیوتیک را به تنهایی تغییر ندهید یا قطع نکنید.

موارد منع مصرف آنتی‌بیوتیک‌

  1. در ابتدا بهتر است بدانید بسیار نادر است که کسی نتواند آنتی‌بیوتیک‌ها را مصرف کند. دلیل این‌که ممکن است شما نتوانید آنتی‌بیوتیک‌ مصرف کنید این است که در گذشته واکنش آلرژیک به آنتی‌بیوتیک‌ داشته ‌اید. حتی اگر به یک آنتی‌بیوتیک واکنش آلرژیک داشته باشید، متخصص می‌تواند نوع دیگری از آنتی‌بیوتیک‌ را انتخاب کند که می‌توانید آن را مصرف کنید.
  2. اگر دارویی مصرف می‌کنید، ممکن است لازم باشد از مصرف برخی آنتی‌بیوتیک‌ها اجتناب کنید یا در حین مصرف آنتی‌بیوتیک، داروی معمولیتان را قطع کنید.

برای اشنایی با تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا مزوتراپی در درمان ریزش مو موثر است؟آیا مزوتراپی در درمان ریزش مو موثر است؟

یکی از شایع‌ترین مشکلات مربوط به پوست و مو و زیبایی که دباعث دغدغه و نگرانی در مردان و زنان زیبا پسند در سراسر دنیا شده است ، ریزش مو می‌باشد. عدم تعادل هورمونها، کمبود مواد مغذی مناسب، کاهش گردش خون، بیماریهای خاص و مصرف داروها از جمله علل و عوامل ریزش مو در دنیای کنونی است ... ادامه مطلب

تزریق فیلر بینی چه روشی است؟تزریق فیلر بینی چه روشی است؟

فیلر بینی که همچنین به عنوان زیبایی غیرجراحی بینی شناخته می‌شود، به تغییرات شکل بینی که بدون مداخله جراحی انجام می‌شود، اشاره دارد. این روش معمولاً شامل تزریق فیلر پوست است. فیلرهای پوستی مانند فیلر اسید هیالورونیک محصولاتی هستند که برای اضافه کردن حجم ، به قسمت‌های مختلف صورت تزریق می‌شوند. ... ادامه مطلب

رابطه ی ریزش مو در زنان و یائسگیرابطه ی ریزش مو در زنان و یائسگی

درمان زودرس ریزش مو ممکن است سرعت نازک شدن موها را کاهش دهد و باعث رشد مجدد موها گردد. روشهای درمانی متعددی برای توقف و پیشگیری از ریزش مو مانند مزوتراپی، هیرفیلر و پی آر پی وجود دارد ... ادامه مطلب