اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

هایفوتراپی روشی موثر در جوانسازی و رفع چروک دستها

دست ها آسیب بیشتری در محیط زندگی می بینند و اغلب محافظت کمتری نسبت به بقیه بدن دارند. خشکی، کاهش آب میان بافتی پوست، صدمه سد دفاعی پوست، ناهمواری در سطح پوست، رگهای قابل مشاهده، خطوط ریز و چین و چروک ها همگی می توانند بر ظاهر سنی دست شما بیفزایند. با پیشرفت تکنولوژی، هایفوتراپی دست به عنوان یک ابزار مؤثر در زیبایی و جوانی پوست دست شناخته شده است.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایا و نتایج این روش، همراه با عدم نیاز به زمان بازیابی و کاهش خطرات مرتبط با جراحی، آن را به یک گزینه محبوب در دنیای مدرن زیبایی تبدیل کرده است. هایفوتراپی دست یک فناوری نوین در حوزه زیبایی و بهداشت است که از امواج فوکوس‌شده برای ارتقای ظاهر و سفتی پوست دست استفاده می‌کند. این روش غیرجراحی، با استفاده از امواج هایفو بر بافت‌های پوستی و زیرپوستی، به تنظیم و بهبود ساختمان و جلوگیری از علائم پیری مرتبط با پوست دست می‌پردازد. هدف اصلی هایفوتراپی دست، به حفظ و بهبود سفتی و الاستیسیته پوست دست، کاهش چین و چروک و ارتقای جذابیت و جوانی پوست دست می‌باشد.

کاربرد هایفوتراپی دست

همچنین بخوانید: هایفوتراپی چیست ؟

روش انجام هایفوتراپی دست

اگر ماده آرایشی و بهداشتی روی پوستتان زده‌اید، آن را تمیز کنید تا هیچ ماده‌ای روی آن نباشد. سپس در ادامه برای این‌که هیچ دردی را احساس نکنید، می‌توانید از بی‌حس‌کننده‌ها استفاده کنید. در ادامه پزشک، ماده روان‌کننده روی بخش مورد نظر پوست استعمال میکند و دستگاه اولتراسوند را روی دست قرار می‌دهد تا شروع به انجام جوانسازی کند. روش کار به این شکل است که دستگاه با ایجاد گرمای زیاد به لایه میانی پوست نفوذ می‌کند.

مقدار گرمای دستگاه معمولاً بین 65 تا 70 درجه سانتی‌گراد است؛ اما به دلیل این‌که گرما به‌صورت متمرکز روی یک نقطه تابانده می‌شود و سپس از آن عبور می‌کند، هیچ سوختگی و آسیبی برای پوست پیش نمی‌آید. این کار باعث می‌شود که بدن شروع به تولید کلاژن پوست بیشتر کند تا پوست سلامت و زیبایی خودش را به‌ دست بیاورد.

جوانسازی دست با روش هایفوتراپی

مراقبتهای قبل از هایفوتراپی دست

مراقبتهای پس از هایفوتراپی دست

ماندگاری هایفوتراپی دست

ماندگاری هایفوتراپی با توجه به بدن هر فرد متفاوت است و میزان ماندگاری آن به روند افراد بستگی دارد. به طور کلی نتایج این درمان تا سه سال باقی می ماند.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

مدت زمان اثرگذاری هایفوتراپی دست

زمان و تعداد جلسات هایفوتراپی دست تنها یک جلسه است، یعنی شما با استفاده از این درمان در طول یک ساعت به دست هایی جوان خواهید رسید؛ اما کسانی که پوست شل، یا پوستی که به طور ویژه آسیب دیده است، دارند ممکن است برای دیدن نتایج بهتر درمان، نیاز به انجام چندین جلسه هایفوتراپی داشته باشند.

عوارض هایفوتراپی دست

هزینه هایفوتراپی دست

عوامل تأثیرگذار بر قیمت هایفوتراپی به مواردی چون ناحیه مورد درمان، مکان کلینیک، نوع دستگاه هایفوی مورد استفاده و تعداد جلسات هایفوتراپی اشاره کرد.

تزریق ژل و بوتاکس در اصفهان از جمله اقداماتی است که با استفاده از بهترین برندها در کلینیک دکتر لادن ناظمی انجام می شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهبود منافذ بیش از حد باز پوست با آر افبهبود منافذ بیش از حد باز پوست با آر اف

روش آر اف، یکی از مدرن ترین روش های جوانسازی پوست است که روشی ایمن و کم تهاجمی که می تواند بدون دردسرهای عمل جراحی، نتایج خوبی را هدیه دهد. ... ادامه مطلب

نکات مهم درباره راکوتاننکات مهم درباره راکوتان

راکوتان نام تجاری ایزوترتینوئین است که با نام های تجاری مختلف از جمله راکوتان ، آکوتان ، ایزوترتینوئین هگزال ، نرم اسکین ، آکنوترن در بازار دارویی ایران موجود است . دارو از مشتقات ویتامین A است و تأثیر فوق العاده در درمان جوش دارد ... ادامه مطلب

پروتز چانه باتزریق چربیپروتز چانه باتزریق چربی

اگر چانه به هر دلیلی بسیار کوچک، پهن،کوتاه، نوک‌تیز یا عقب‌رفته باشد، راه‌های زیادی برای اصلاح شکل چانه و هماهنگی بیشتر در صورت وجود دارد. پزشک توسط تزریق چربی، برجسته کردن چانه را انجام می‌دهد ... ادامه مطلب