اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

بهترین مارک ژل لب با ماندگاری بالا

کم بودن حجم لب در بسیاری از افراد که ممکن است مادرزادی، ژنتیکی و یا در اثر افزایش سن و کاهش تولید کلاژن در بدن رخ دهد، از نظر روحی و روانی اذیت کننده است، از این رو افراد به دنبال بازگرداندن حجم لب ‌ها و یا حجیم کردن آنها از طریق تزریق ژل لب هستند. یکی از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین تکنیک‌ های زیبایی مورد استفاده در میان افراد، تزریق ژل لب است که فرم خاصی به لب‌ ها و در کل به چهره افراد بخشیده و زیبایی آنها را دو چندان می‌کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

با تزریق ژل لب در ناحیه لب ‌ها می‌توان این عضو مهم از صورت را به فرم و مدل دلخواه چون لب روسی، عروسکی، چاکدار و ... درآورده و زیبایی و طراوت و جوانی را به چهره خود بازگرداند. عدم انتخاب یک برند قابل اعتماد و مناسب جهت تزریق، می تواند تبعات و عوارض ناخوشایندی برای مراجع به همراه داشته و آسیب های جبران ناپذیری وارد نماید و این مسئله تا همیشه بر روی زیبایی صورت وی تأثیر بگذارد، لذا انتخاب بهترین مارک ژل لب از این جهت دارای اهمیت بالایی است. در همین راستا به معرفی چند نمونه از برترین برندهای تولید کننده ژل لب خواهیم پرداخت.

ویژگی های بهترین برند ژل لب

مزایای تزریق ژل لب

  1. بهترین نتیجه در کوتاهترین زمان
  2. دستیابی فوری به نتیجه دلخواه
  3. دوره نقاهت کوتاه
  4. بازگرداندن نشاط و جوانی به صورت
  5. عدم داشتن عارضه جانبی

انواع برندهای ژل لب

  1. ژل پروفایلو (Profhilo)
  2. ژل ژوویدرم (Juvederm)
  3. ژل نورامیس (Neuramis)
  4. ژل درموفیل (Dermofill)
  5. ژل دنبی (DeneB)
  6. ژل پرفکتا (Perfectha)
  7. ژل استایلیج (Stylage)
  8. ژل هایومکس (Hyamax)
  9. ژل گانا (GANA)
  10. ژل جالپرو (Jalupro)
  11. ژل رستیلن (Restylane)
  12. ژل رووفیل (Revofil)

ژل های مورد تایید وزارت بهداشت

بهترین مارک ژل لب با ماندگاری بالا

تفاوت ژل لب خارجی و ایرانی

ژل لب کره ای بهتر است یا ایرانی؟

کشور کره جنوبی یکی از پیشروترین و موفق ترین در حوزه تولیدات محصولات زیبایی است، بنابراین ژل کره ای را می توان یکی از بهترین و پرطرفدارترین نوع ژل در بین متقاضیان معرفی کرد. ژل کره ای انواع مختلفی دارد که با توجه به کاربرد آنها در قسمت های مختلف صورت دسته بندی می شود. از میان این انواع می توان به ژل کره ای برای لب، گونه و خط خنده اشاره نمود. لازم به ذکر است که هیالورونیک اسید یکی از اصلی ترین مواد در ترکیبات این ژل می باشد؛ بنابراین این ژل کره ای حاوی هیالورونیک اسید، در هر نقطه از بدن که تزریق شود، جذب آب را در آن ناحیه افزایش داده و موجب حجیم شدن، کشش و مرطوب ماندن پوست می شود. از مدل های ژل لب کره ای می توان نورامیس و رووفیل را نام برد.
ژل لب ایرانی یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می شود. به این نوع پرکننده های پوستی گاهی اوقات پرکننده های هیالورونیک اسید گفته می شود. در این ژل ها از کلاژن که روزی رایج ترین ماده پرکننده پوستی بود، امروزه کمتر استفاده می شود. ژل لب ایرانی، نوعی پرکننده پوستی موقتی است که برای کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک ، ایجاد ساختار، چارچوب و حجم در صورت و لب ها استفاده می شود. اثرات هیالورونیک اسید تزریقی ایرانی بلافاصله مشاهده می شود. Lunaphil Ultra یک ژل ایرانی تزریقی استریل است که برای اصلاح شکل لب و ناحیه اطراف دهان استفاده می شود. همچنین می توان از طریق تزریق داخل پوست ، چین و چروک های عمیق یا سطحی را پر کرد. از محتوای لیدوکائین Lunaphil ultra برای کاهش درد در حین و بعد از درمان استفاده می شود.
در این راستا ژل لبی بهتر است که بر پایه هیالورونیک اسید باشد. از آنجایی که برندهای مختلفی از ژل لب در بازار موجود است، شما می توانید با توجه به نظر پزشک، تجربه سایر افراد و با در نظر گرفتن کیفیت این محصولات، بهترین مارک ژل لب را انتخاب کنید.

بهترین برند ژل لب ایرانی

ژل فیورج ( Fiorage Filler ) یک برند ایرانی است که توسط آزمایشگاه سیناژن تولید می شود. این ژل بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده است و برای حجم دهی نواحی مختلف صورت کاربرد دارد. فیورج دارای تأییدیه وزارت بهداشت است که این به کیفیت و سلامت این محصول اشاره دارد و با این اثرگذاری قابل توجهی که دارد، می توان گفت که از لحاظ کیفیت چیزی از فیلرهای خارجی کم ندارد.
ژل لونافیل یک ژل بر پایه هیالورونیک اسید و ساخت ایران است؛ اما فرمولاسیون تولید آن دقیقاً مشابه ژل ژوویدرم فرانسه می باشد. خاصیت حجم دهندگی بالایی دارد و ایمن و باکیفیت هست. این محصول دارای تأییدیه سازمان غذا و دارو میباشد. فیلر ایرانی لونافیل ساخت شرکت اسپادفارمد و برای حجم دهی نواحی لب ها و خط خنده بسیار مناسب است. ماندگاری این محصول هشت تا دوازده ماه اما در افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد.غلظت هیالورونیک اسید این محصول ۲۴ میلی گرم در میلی لیتر میباشد و دارای ۳ میلی گرم لیدوکائین است.

اینستاگرام دکتر لادن ناظمی

بهترین مارک ژل لب خارجی

بهترین مارک ژل لب کره ای

ژل کره‌ای رووفیل دارای ترکیبات منحصر به فردی است که مانع از کاهش اسید هیالورونیک موجود در بدن می‌شود. به همین دلیل است که می‌تواند با تحریک کردن فرایندهای طبیعی بدن، ظاهر زیباتری را برای شما به ارمغان آورد. این ژل دارای یک ماده ضد التهابی ویژه است که باعث می‌شود عوارض تزریق ژل تا حد زیادی کاهش پیدا کنند. به علاوه می‌تواند با افزایش تولید کلاژن پوست ، لب‌هایی شاداب را برای شما به ارمغان آورد. رووفیل اولترا محصولی است که تا ۱۲ ماه اثرات خود را بر روی لب‌ های شما به جای می‌گذارد و با نفوذ به عمیق‌ترین لایه‌های پوست، می‌تواند نتایجی طبیعی را به وجود آورد.

ژل لب نورامیس

ژل نورامیس دیپ Neuramis Deep با توجه به مقدار حجم دهی و فرم دهی مناسب از نمونه های بی نظیر ژل لب کره ای می باشد. از بهترین مارک های ژل لب کره ای ممکن است همین نورامیس باشد؛ چرا که فوق العاده در فرم دهی خوب عمل میکند. اخیراً مطالعات بالینی نشان داده‌اند که این محصول در مقایسه با ژل‌ه ای ژوویدرم و رستیلان نتایج مطلوب‌تری دارد؛ چراکه در بسته‌بندی آن از سرنگ ‌های کوچک و ظریف (۲۷ جی و ۳۰ جی) برای تزریق استفاده شده است و در فرمولاسیون آن حداقل به میزان ۳ درصد ماده بی‌حس‌کننده موضعی لیدوکائین وجود دارد. این دو مسئله در کاهش درد، التهاب و خونریزی هنگام تزریق و بعد از آن بسیار مؤثر هستند.

ژل لب دنبی

این محصول پرطرفدار نیز در میان پزشکان زیبایی خوشنام و پر استفاده است. ژل دنبی اچ DeneB Classic H یا دنبی هارد، یکی دیگر از ژل های محبوب کره جنوبی میباشد که با بخشیدن حالت طبیعی به لب و همچنین آبرسانی قوی، میتواند یک انتخاب عالی در ارتباط با تزریق به لب باشد.

ماندگاری ژل لب ایرانی بیشتر است یا خارجی؟

ماندگاری هر نوع ژلی بستگی به وضعیت جسمانی فرد دارد؛ اما ژل های ایرانی معمولاً بین 6 تا 12 ماه ماندگاری دارد و ژل های خارجی از 6 ماه تا 2 سال می توانند دوام داشته باشند.

قیمت هر سی سی ژل لب

قیمت هر سی سی ژل لب بنا بر برند ژل، مقدار و ناحیه تزریق، مدت ماندگاری و دستمزد پزشک متفاوت است.

برای آگاهی از بهترین روش لیفت ابرو کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)سوالات رایج درباره تزریق ژل (فیلر)

در این مطلب به سوالات بیشتر پرسیده شده از سوی بیماران و کاربران در ارتباط با تزریق ژل یا فیلر پاسخ داده میشود. ... ادامه مطلب

هایفوتراپی چگونه انجام میشود؟هایفوتراپی چگونه انجام میشود؟

هایفوتراپی یا هایفو روشی است که امروزه در تمام دنیا جایگزین تکنیک جراحی شده است. در این روش، امواج اولتراسوند به‌طور مستقیم و تنها از راه تماس دستگاه با سطح پوست، به لایه اصلی مؤثر در لیفتینگ وارد شده و همان عملی را انجام می‌دهند که در روش جراحی انجام می‌شود ... ادامه مطلب

جوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر برای افرادی که پف زیر چشم دارندجوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر برای افرادی که پف زیر چشم دارند

یکی از شیوه های رفع پف زیر چشم، تزریق فیلر است که یک نوع ماده پر کننده می باشد و در زیر پوست چشم تزریق می شود تا پف چشم را به آسانی رفع می کند. ... ادامه مطلب