اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل الماس بدرخشید

لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس مزایا معایب ماندگاری و هزینه

با افزایش سن، بافت های نرم شروع به کاهش می کنند که باعث تغییر ساختار صورت می شود. از بین رفتن حجم شقیقه می‌ تواند باعث افتادگی ابرو و ایجاد ظاهری خسته، خشمگین، ناراحت و پیر شود. همچنین با افزایش سن، پوست نازک دور چشم نازک تر شده و دچار چین و چروک می شود. لیفت شقیقه فرایندی است که به ‌منظور بالا بردن دم ابروها و زیباتر کردن حالت آنها انجام می‌شود. با این کار می‌توانید به چشم‌ها و ابروهای خود فرم ببخشید و جذابیت آنها را دو چندان کنید. در واقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌ های شما درشت ‌تر به نظر رسیده و فاصله آنها با ابروها نیز متناسب خواهد شد. علاوه بر لیفت ابروها می‌توان چروک‌ های پنجه کلاغی را نیز از بین برد. این روش کاملاً غیر تهاجمی است و می‌تواند در مدت بسیار کوتاهی، تأثیر به سزایی را در جوان ‌تر شدن صورت شما داشته باشد. با استفاده از این روش نه تنها از هزینه ‌های زیاد جراحی خلاص خواهید شد، بلکه کمترین درد و عوارض را احساس خواهید کرد. لیفت شقیقه با بوتاکس از روش‌ های مؤثر در رفع افتادگی پوست است. بوتاکس، سم بوتولونیوم نوع A می باشد که توانایی فلج کردن یا اصطلاحاً ریلکس نمودن موقت ناحیه تزریق را دارد. با توجه به موضع تزریق، اعصاب حرکتی آن ناحیه تا مدتی از کار می افتد که در نتیجه عضلات بی حرکت باقی خواهند ماند. این کار به پیشانی اجازه می‌دهد که ماهیچه در حال استراحت بین دو ابرو را بالا بکشد و در نتیجه ابرو به سمت بالا کشیده شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای لیفت شقیقه با بوتاکس

نحوه انجام لیفت شقیقه با بوتاکس

ابتدا در جلسه مشاوره، مقدار بوتاکس تزریقی و شرایط فرد بررسی میشود و بهترین شرایط به شخص متقاضی پیشنهاد میشود. سپس مقدار بوتولیومی که مشخص شده را به صورت از قبل تعیین شده، به نواحی مد نظر تزریق میکنند. تزریق به نواحی اطراف ابرو، سبب شل شدن و عدم انقباض در اطراف ابروها میشود. عضله بالای چشم و زیر ابرو، هنگامی که بوتاکس تزریق میشود، به سمت بالا کشیده میشود.

اقدامات قبل از لیفت شقیقه با بوتاکس

لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس یک روش غیرجراحی است که نیاز به دوره نقاهت ندارد و خونریزی یا درد ناچیزی دارد. برای انجام این روش، مراقبات زیر را رعایت کنید:

لیفت شقیقه با بوتاکس

مراقبتهای بعد از لیفت شقیقه با بوتاکس

اثرگذاری و ماندگاری لیفت شقیقه با بوتاکس

لیفت شقیقه با بوتاکس یک روش غیر دائمی جوانسازی صورت است و پس از مدتی نیاز به ترمیم دارد. به طور کلی می‌توان مدت ماندگاری این روش زیبایی‌بخش را حدود سه تا شش ماه دانست. پس از آن می‌توانید برای لیفتینگ مجدد شقیقه با تزریق بوتاکس اقدام کنید.

کاندیدای مناسب لیفت شقیقه با بوتاکس

موارد منع بوتاکس برای لیفت شقیقه

معایب لیفت شقیقه با بوتاکس

اگرچه لیفت شقیقه با بوتاکس به صورت کلی یک فرایند ایمن محسوب می‌شود؛ اما سم بوتولینوم می تواند عوارض و مشکلاتی به همراه بیاورد که از جمله آنها عبارتند از موارد زیر:

احتمال انتشار سم بوتولینوم به قسمتهایی غیر از محل تزریق و ایجاد نشانه هایی مانند مشکل تنفسی، سختی بلع، ضعف عضلانی و لکنت زبان بسیار اندک است.

هزینه لیفت شقیقه با بوتاکس

هزینه لیفت شقیقه با تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد:


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :