اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل الماس بدرخشید

درمان افتادگی پلک با پلاسماجت بهتر است یا عمل بلفاروپلاستی

افتادگی پلک بالا و یا پف کردن پلک پایین از جمله مشکلات ظاهری است که در اثر بالا رفتن سن در ناحیه چشم ها ایجاد می شود. عمل زیبایی بلفاروپلاستی یا پلاسما جت در جهت بهبود یافتن شکل ظاهری پلک‌ ها و جوانسازی پوست اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج مطلوبی به همراه دارد. بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است که پوست، چربی و ماهیچه اضافی را از پلک بالا و پایین جدا می‌کند؛ ولی پلاسما جت کم‌ تهاجمی‌تر است و از انرژی قلم پلاسما برای سفت و لیفت کردن پوست کمک می‌گیرد. فرایند زیبایی پلاسما جت به صورت غیر جراحی انجام می شود یعنی هیچ برش و بخیه ای بر سطح پلک ایجاد نمی‌ شود؛ اما مراحل جراحی پلک با استفاده از تیغ جراحی طی خواهد شد. اینکه کدام یک از این دو برای شما مناسب است، به وضعیت پلک، نیازها و انتظارات شما از نتیجه عمل جراحی بستگی دارد. اگر پوستی با بافت چربی زیاد در اطراف چشم دارید یا اگر افتادگی پلک‌هایتان به حدی بوده که میدان دید شما را محدود می‌کند، بلفاروپلاستی ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. اگر افتادگی و پف چشم‌هایتان چندان چشمگیر نیست و روشی غیر جراحی برای جوانسازی ظاهر پلک‌هایتان ترجیح می‌دهید، پلاسما جت نیاز شما را به خوبی پوشش خواهد داد. قبل از انتخاب روش، مهم است که با یک جراح یا متخصص پوست واجد شرایط مشورت کرده تا به درستی تعیین کنید که کدام روش پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای پلاسماجت پلک

مزایای جراحی بلفاروپلاستی

چه افرادی پلاسماجت پلک انجام دهند؟

روشهای درمان افتادگی پلک

چه افرادی بلفاروپلاستی انجام دهند؟

اگر به دنبال ایجاد چنین تغییراتی در چهره خود هستید، بلفاروپلاستی انتخاب مناسبی خواهد بود:

تعداد جلسات بلفاروپلاستی و پلاسماجت پلک

عمل جراحی پلک پس از پشت سر گذاشتن جلسه مشاوره در یک جلسه صورت می گیرد. مدت زمان این جراحی بر اساس میزان عوارض پوست نواحی چشم گوناگون خواهد بود که تقریباً 30 تا 60 دقیقه طول می کشد. پس از اتمام این تکنیک زیبایی شما احتیاج به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت و می‌ توانید طول درمان خود را در منزل سپری کنید .

در برابر فرآیند زیبایی پلاسما جت به جلسات بیشتری احتیاج دارید. اصولاً متخصصین بر اساس مشکلات و آسیب های نواحی چشم تعداد جلسات را مشخص خواهند کرد. پلاسما جت در حدود دو الی سه جلسه صورت می گیرد و هر جلسه 20 تا 30 دقیقه زمان احتیاج خواهد داشت. شما در طول هر جلسه گواه تغییرات چشم گیری بر پلک های خود خواهید بود. برای کسب نتیجه دلخواه باید دوره درمان را کامل کنید تا به نتیجه دائمی و پایدار دست یابید.

مقایسه عوارض بلفاروپلاستی و پلاسماجت پلک

جراحی پلک هزینه بیشتری نسبت به فرایند پلاسما جت خواهد داشت؛ زیرا پلاسما جت جزء روش های غیر جراحی است و مطمئناً مراحل درمان ساده تر خواهد بود.

عوارض پلاسماجت

عوارض بلفاروپلاستی

از جمله عوارض و خطرات احتمالی این عمل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقایسه دوره نقاهت بلفاروپلاستی و پلاسماجت پلک

دوره نقاهت پلاسماجت بسیار کوتاه‌ تر از جراحی بلفاروپلاستی است. بعد از جراحی بلفاروپلاستی، عوارضی مثل خونریزی، کبودی و التهاب شدید مشاهده می‌شود که از بین رفتن آنها به ۱۴ الی ۲۰ روز زمان نیاز خواهد داشت؛ اما دوره نقاهت بلفاروپلاستی با پلاسما بسیار کوتاه‌ تر بوده و بین ۷ الی ۱۰ روز است.

تفاوت هزینه بلفاروپلاستی و پلاسماجت پلک

هزینه عمل افتادگی پلک (بلفاروپلاستی) به میزان زیادی بستگی به عوامل مختلفی دارد، از جمله محل انجام عمل و میزان افتادگی. دیگر عوامل مؤثر، هزینه‌های بیهوشی، هزینه‌های داروها و مراقبت‌های بعد از جراحی می باشد.

عوامل مختلفی نیز هزینه های پلاسما جت را تحت تأثیر قرار می دهد. به طور کلی در کلینیک های زیبایی عوامل مختلفی از قبیل مدت زمان انجام عمل، شرایط متقاضیان، مهارت و تخصص پزشک، وسایل و تجهیزات مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تأثیر قرار می دهد.

به طور کلی هزینه پلاسما جت به علت عدم وجود جراحی نسبت به بلفاروپلاستی بسیار پایین تر است؛ اما تعیین مبلغ دقیق آن بستگی به پزشک متخصص شما، کلینیکی که به آن مراجعه می کنید و میزان افتادگی پلک دارد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :