اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزرهای پوستی
برای چه نوع ضایعات پوستی می توان از لیزر درمانی استفاده کرد؟ برای چه نوع ضایعات پوستی می توان از لیزر درمانی استفاده کرد؟

انواع ضایعات پوستی از طریق روش های متنوعی از جمله لیزر قابل درمان است. لیزر درمانی یکی از سریع‌ ترین روش‌ های درمانی درماتولوژی محسوب می‌ شود.

بهترین روش پاک کردن تاتو خط چشم بهترین روش پاک کردن تاتو خط چشم

پاک کردن تاتو خط چشم به‌دلیل حساسیت پوست چشم‌ ها کار ساده‌ ای به نظر نمی‌ رسد. در حقیقت برای پاک کردن تاتو باید از طریق پزشک اقدام کنید تا در نتیجه به‌دست‌آمده رضایت حاصل شود. استفاده از لیزر می‌ تواند برای پاک کردن تاتو خط چشم بهترین انتخاب محسوب شود.

انواع لیزر برای جای بخیه انواع لیزر برای جای بخیه

اسکار پوستی یا جای زخم، پاسخ طبیعی بدن پس از بهبود زخم است. با استفاده از تکنولوژی های جدید می توان برای درمان جای بخیه اقدام کرد که لیزر یکی از آنها است. مهمترین هدف از انجام لیزر، ایجاد شرایطی است تا لکه های پوستی ناشی از اسکار از بین برود و پوست، خودش را ترمیم کند.

پیلینگ کربن با لیزر کیوسوئیچ پیلینگ کربن با لیزر کیوسوئیچ

پیلینگ کربن با لیزر کیوسوئیچ روشی نوین برای ارتقای کیفیت پوست صورت می‌ باشد. لیزر کربن پیل با انفجاری که روی پوست و در داخل منفذهای باز ایجاد می‌ کند علاوه بر لایه برداری، سبب تحریک کلاژن سازی و ترميم منفذ ها در پوست هم می‌ گردد

لیزر فراکسل برای جای جوش لیزر فراکسل برای جای جوش

گاهی ایجاد جوش‌ های متعدد در صورت یا بدن می‌ تواند اثرات و علاماتی از خود بر جای گذارد که حتی پس از مدت‌ ها نیز بدن توان درمان و ترمیم آنها را نداشته باشد، که باید از روش‌ های مناسب پزشکی برای درمان استفاده کرد. یکی از این روش‌ ها، استفاده از لیزر CO2 فرکشنال می‌ باشد

عوارض تاتو یا خالکوبی ابرو چیست؟ عوارض تاتو یا خالکوبی ابرو چیست؟

تاتو با رخنه کردن جوهر در لایه‌ای از پوست همراه است، بنابراین همیشه امکان عفونت و بروز عوارض جانبی دیگر وجود دارد. در بسیاری از موارد، افراد پس از تاتوی ابرو به دلایلی تمایل به پاک کردن تاتوی خود پیدا میکنند. خوشبختانه امروزه روشهای مؤثری برای پاک کردن تاتو دائمی وجود دارد که در ادامه معرفی میگردد.

جوانسازی و ترمیم پوست با لیزر فرکشنال co2 جوانسازی و ترمیم پوست با لیزر فرکشنال co2

لیزر فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است که با استفاده از لیزر دی‌ اکسید کربن، لایه‌ های خارجی و آسیب‌ دیده پوست را از بین می‌ برد. لیزر فرکشنال با هدف قرار دادن لایه اول و دوم پوست به بازسازی کلاژن و تحریک رشد آن کمک می‌ کند.

حذف تاتو و ضایعات رنگی پوست با لیزر کیوسوئیچ حذف تاتو و ضایعات رنگی پوست با لیزر کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوئیچ به منظور حذف و پاک کردن تاتو و خالکوبی و لک‌های پوستی تهیه و تولید گردیده است.پاک کردن تاتو و خالکوبی با دستگاه لیزر کیوسوئیچ یک عمل غیرتهاجمی است که بدون هیچ نوع خراش، برش و زخم و به صورت سرپایی بدون صدمه به سایر بافت‌های مجاور نواحی تحت درمان به صورت انتخابی انجام می‌شود.

ویژگی های لیزر الکساندرایت کندلا ویژگی های لیزر الکساندرایت کندلا

در لیزر کندلا الکساندرایت جذب انرژی توسط ریشه مو انجام می‌گیرد. اگر مو، ضخیم و تیره باشد با تاباندن لیزری با انرژی پایین، انرژی کافی را به خود جذب می کند؛ اما برای اثربخشی روی موهای نازک، نیاز به واردکردن انرژی بیشتری در مدت زمان کوتاه‌تری است

کاربرد لیزر آر اف فرکشنال در پوست کاربرد لیزر آر اف فرکشنال در پوست

آر اف فرکشنال ترکیبی است از دستگاه آر اف و میکرونیدلینگ. بعبارت دیگر بعد از معرفی میکرونیدلینگ و نتایج درخشان این روش به منظور افزایش تاثیر درمان امواج رادیوفرکونسی به این سوزن ها اضافه شد و بعنوان دستگاه آراف فرکشنال معرفی گردید

لیزر کیوسوییچ چیست و چه کاربردی دارد؟ لیزر کیوسوییچ چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه با استفاده از لیزر کیوسوییچ می‌توان برای پاک کردن تاتو اقدام نمود. چنانچه شما عزیزان قصد پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوییچ را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کاربرد پیل کربن هالیوودی کاربرد پیل کربن هالیوودی

در روش پیل کربن هالیوودی، بدون درد، نتایجی آنی ایجاد می‌شود. این درمان برای افرادی که پوست چرب دارند و یا از جوش سر سیاه، منافذ باز پوست، آکنه و کدر بودن پوست شکایت دارند، مفید است. همچنین این نوع پیلینگ روشی بسیار عالی و کم خطر برای لایه برداری و پاکسازی پوست می‌باشد.

لیزر اربیوم چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟ لیزر اربیوم چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

یکی از روش‌های نوین برای رفع انواع مشکلات پوستی همچون چین و چروک ، زخم‌های آکنه و لکه های کبدی استفاده از لیزر اربیوم می‌باشد. از این متد درمانی برای جوانسازی پوست نیز می‌توان بهره برد. در این مقاله به نکات مربوط لیزر اربیوم اشاره شده است.