اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111 - تلفن : 32240913 - 031
مثل فصل ها زیبا باشید

لایه برداری پوست و هر آنچه باید درباره آن بدانید

لایه برداری پوست همانطور که از نامش پیدا است، به روشی گفته می‌شود که با استفاده از آن، یک لایه سطحی از پوست جدا شده و جای خود را به پوست جدید می‌دهد. در این روش که به طرق مختلف قابل انجام است، بسیاری از عوارض پوستی برطرف شده و باعث جوانسازی پوست می‌شود. در بسياري از موارد استفاده از درجه‌های مختلف لایه برداری براي صاف كردن پوست و از بين بردن لك‌ها و مشكلات پوستي راه‌ حل اول و آخر است و نتايج حاصل از آن نيز كاملا قابل پيش‌بيني می‌‍باشد و عوارض چنداني هم ندارد. در لایه برداری، پوست جدید جایگزین پوست قبلی، معمولاً لطیف تر و کم چین و چروک تر است و از رنگ و درخشندگی بهتری برخوردار می‌باشد.

تجربه لایه برداری پوست در اصفهان، بدون ایجاد عوارض ناخواسته و با بهترین نتایج، در کلینیک دکتر لادن ناظمی امکان پذیر است. در این مرکز می‌توانید پس از انجام لایه برداری، پوستی شاداب تر و جوان تر، با کاهش چین و چروک‌ها و لکه‌ها داشته باشید و از لطافت پوست خود لذت ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 32240913 و 09336900224 تماس حاصل فرمایید.

درجه های مختلف لایه برداری

لایه برداری پوست معمولا در سه درجه عمیق، متوسط و سطحی انجام می‌شود که بسته به عوارض پوستی و عمق آنها توسط پزشک انتخاب شده و اجرا می‌شوند.

کاربرد لایه برداری عمیق

از لایه برداری عمیق برای درمان چين‌هاي خشن پوستي، آثار عميق ناشي از افزايش سن و آفتاب، اسكار پوستي و ضايعات رشد يافته پيش سرطاني استفاده می‌شود.

کاربرد لایه برداری متوسط

از این روش لایه برداری برای درمان ضايعاتي مانند اسكار آكنه، خطوط پوستي، تغييرات رنگ پوست و تغييرات پوست بر اثر آفتاب.

کاربرد لایه برداری سطحی

این روش درمانی براي رفع كدورت و تيرگي پوست، چروك‌های خفيف زودرس و درمان جوشگاه‌هاي قديمي کاربرد دارد.

لایه برداری روی پوست صورت، گردن و دستها انجام می‌شود. از این روش درمانی می‌توان برای برطرف نمودن عوارض زیر استفاده کرد:

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای لایه برداری شیمیایی هستند؟

بیماران با پوست روشن و موهای نازک، نامزدهای بهتری برای لایه برداری هستند. اگر پوست تیره تری دارید، بسته به نوع مشكلی که در پوست خود مشاهده می‌کنید، ممكن است نتایج خوبی نیز داشته باشید. البته در برخی موارد لایه برداری در کسانی که پوست های تیره دارند؛ ممکن است ایجاد تغییر رنگ در نواحی از پوست نماید.

لازم به ذکر است برای افرادی که دچار افتادگی پوست و چین و چروک های عمیق هستند؛ لایه برداری درمان مناسبی به حساب نمی‌آید. این افراد ممکن است به روشهای دیگری مانند هایفوتراپی، آر اف فرکشنال، لیفت پوست یا حتی تزریق ژل یا فیلر نیاز داشته باشند که پس از مشاوره با پزشک به شیوه مناسب پی خواهند برد.

مراقبتهای پس از لایه برداری

با گسترش تزریق پرکننده‌ها، افراد سودجو انگیزه پیدا کردند تا بدون دانش، تجربه و مهارت کافی، اقدام به تزریق ژل نمایند. تزریق ژل در اصفهان نیز خدمتی است که فقط و فقط باید توسط پزشک انجام شود و این اقدام، در اماکنی مانند آرایشگاه‌ها و مراکز غیر مجاز سطح شهر، بر خلاف قاعده است و تخلف محسوب می‌شود. به همین جهت توصیه می‌شود؛ برای تزریق ژل یا فیلر به پزشکان پوست مراجعه کرده تا از عوارض غیر قابل پیش بینی این عمل جلوگیری نمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن مطب : 32240913 - 031
موبایل مطب : 09336900224

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سارا قهرمانی [ 1402-07-18 ]
خانم دکتر برای رفع لک و جای جوش از کدوم روش لایه برداری باید استفاده کرد ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر برای افرادی که پف زیر چشم دارندجوانسازی زیر چشم با تزریق فیلر برای افرادی که پف زیر چشم دارند

یکی از شیوه های رفع پف زیر چشم، تزریق فیلر است که یک نوع ماده پر کننده می باشد و در زیر پوست چشم تزریق می شود تا پف چشم را به آسانی رفع می کند. ... ادامه مطلب

کاربرد بوتاکس چیست؟کاربرد بوتاکس چیست؟

برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک‌ها تزریق بوتاکس یکی از روشهای پرطرفدار و کم‌تهاجمی جوانسازی پوست است. این روش به عنوان روشی موثر برای از بین بردن خطوط ظریف و همچنین چین و چروک‌های صورت استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

بهترین روش های درمان کک و مک صورت چیست؟بهترین روش های درمان کک و مک صورت چیست؟

کک و مک، لکه‌های تیره رنگ و دایره شکل با قطر حدود ۵ میلی متر روی پوست هستند و به صورت ساده یا ناشی از آفتاب سوختگی بروز می‌کنند. این لکه های پوستی به صورت معمول روی لایه سطحی پوست هستند؛ و اغلب در مناطقی از بدن مانند صورت، شانه‌ها و دست‌ها که بیشتر در معرض تابش اشعه خورشید قرار می‌گیرند؛ به خصوص در ... ادامه مطلب